PAGES

Friday, August 5, 2011

Islam in Greece: Country outlook, by Ioannis Michaletos

Points of interest

Greece is an EU, NATO and Eurozone country which has traditionally strong links with the Islamic world due to the geographical proximity with the Middle East and North Africa and the Ottoman rule that lasted four centuries, along with numerous historical encounters with Islam since the Middle Ages.
Presently, the country hosts a Muslim minority which is a reminiscent of the Ottoman Empire, but also an expanding Islamic population from the Arab countries and Pakistan that enter Greece in significant numbers as illegal immigrants.Moreover, large corporations in the country, such as banking institutions, tourist companies and real estate ones are in control of Islamic funds, whereas countries such as Egypt, Saudi Arabia, Iran, Turkey and Libya, can be considered as significant trade partners of Greece.

Thursday, August 4, 2011

Απάντηση στον κ.Άχμαντ Ελντίν Νο 3, του Ανδρέα Μπανούτσου

Ο κ. Ελντίν έχει αρχίσει εκτός από γραφικός να γίνεται και κουραστικός (1), γιατί έτσι και αλλιώς συκοφάντης και διαστρεβλωτής των θέσεων μου ήταν από τη πρώτη στιγμή. Λοιπόν κ. Ελντίν δεν μου απαντήσατε πως κερδίζετε τον επιούσιο, παρά μόνο περιοριστήκατε να πείτε ότι αυτοχρηματοδοτείστε. Να υποθέσω ότι χρηματοδοτείστε από τις εισφορές των μελών του Συλλόγου Ελ Ραχμάν; Εγώ είμαι ιδιωτικός υπάλληλος και όσον αφορά τις πηγές χρηματοδότησης του RIMSE, σας ενημερώνω ότι το RIMSE δεν είναι ούτε Σύλλογος ούτε Μη Κυβερνητική Οργάνωση. Είναι μια πολύ απλή ιστοσελίδα που στήθηκε με ελάχιστο κόστος από τον κ.Ιωάννη Μιχαλέτο και εμένα. Η δική σας ιστοσελίδα ωστόσο που είναι ολοφάνερα ανώτερη τεχνολογικά από τη δική μας πόσο σας στοίχησε να τη δημιουργήσετε και πόσο σας στοιχίζει να τη συντηρείτε κ.Ελντίν; Μήπως τα “αδέλφια” σας οι Σαλαφιστές της Σαουδικής Αραβίας (Ουαχαμπίτες) σας στηρίζουν οικονομικά όπως εξάλλου χρηματοδοτούν και την έκδοση του Κορανίου στην ελληνική γλώσσα; Σας ενημερώνω κ.Ελντίν ότι αυτή είναι και η τελευταία μου απάντηση προς εσάς εκτός και αν και σκεφθείτε κάποια καινούρια συκοφαντία οπότε υποχρεωθώ να απαντήσω. Για παράδειγμα στην 3η σας απάντηση, εμμέσως πλην σαφώς με αποκαλείται ΦΑΣΙΣΤΑ( εισάγοντας μια καινούρια συκοφαντία) επειδή τόλμησα να αναφέρω ότι το Σαλαφιστικό Ισλάμ εναντιώνεται στην ενσωμάτωση των Μουσουλμάνων στις Δυτικές κοινωνίες. Το Σαλαφιστικό Ισλάμ κ.Ελντίν όπως και όλες οι εκφάνσεις του ριζοσπαστικού Ισλάμ επιδιώκει, όταν ο συσχετισμός δυνάμεων ( όταν οι Μουσουλμάνοι θα είναι πλειοψηφία στις Δυτικές κοινωνίες )το επιτρέψει, να εγκαθιδρύσει μια Θεοκρατία όπου θα εφαρμόζεται η πιο αυστηρή εκδοχή του Ισλαμικού Νόμου (Σαρία) κατά τα πρότυπα της Σαλαφιστικής Σαουδικής Αραβίας.( Αυτό εννοώ “ long term threat”-“μακροπρόθεσμη απειλή” κ.Ελντίν) Πράγματι ο Φασισμός όπως και ο Ναζισμός και ο Κομμουνισμός ήταν ολοκληρωτικά πολιτικά συστήματα που εφαρμόστηκαν τον 20ο αιώνα με τραγικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα. Μήπως όμως η Ισλαμιστική Θεοκρατία που οραματίζεστε εσείς κ.Ελντίν δεν συνιστά μια ολοκληρωτική ιδεολογία; Επομένως μάλλον η κατηγορία σας περί φασισμού είναι στη καλύτερη των περιπτώσεων αστήρικτη και στη χειρότερη των περιπτώσεων κακόβουλη.

Tuesday, August 2, 2011

Απάντηση στον κ. Άχμαντ Ελντίν Νο 2, του Ανδρέα Μπανούτσου

Ο κ.Ελντίν πάλι σε λιγότερες από 24 ώρες έσπευσε δήθεν να “αναιρέσει” τα γραφόμενά μου σε μια δεύτερη απάντησή του( 1) περί ριζοσπαστικού Ισλάμ. Αλήθεια ο κ.Ελντίν που βρίσκει το χρόνο και την όρεξη να ασχολείται συνέχεια με έναν ημιμαθή; Δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει; Πέρα από τη Σαλαφιστική dawa με τι ακριβώς ασχολείται ο κ.Ελντίν; Έχει κάποιο επάγγελμα που του εξασφαλίζει τα προς το ζην ή η Σαλαφιστική dawa είναι μια υπόθεση πλήρους απασχόλησης για αυτόν; Αν ναι, τότε μπορεί να μας πει από ποιους χρηματοδοτείται; Δεν επιθυμώ να ασχοληθώ περισσότερο με τον κ.Ελντίν. Έχει γίνει γραφικός και επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα χωρίς να κατανοεί ότι όλοι οι αναγνώστες μας έχουν ήδη βγάλει τα συμπεράσματά τους. Θα σταθώ όμως σε κάποια σημεία της δεύτερης απάντησής του, τα οποία θεωρώ ότι χρήζουν απάντησης. Ο κ. Ελντίν επανέρχεται στη συκοφαντία ότι δήθεν συνέδεσα το Σύλλογο Ελ Ραχμάν με τη τρομοκρατία. Παραθέτει μάλιστα μια πρόταση που είχα γράψει στο άρθρο μου “Radical Dawa online in Greece” και τη μεταφράζει κατά το δοκούν. Τη πρόταση “ can eventually radicalize Greek converts to Islam with the potential to result in terrorist violence” τη μεταφράζει ως “ ξεκάθαρη λοιπόν σύνδεση ότι οι δραστηριότητες μας μελλοντικά πολύ πιθανόν να καταλήξουν σε τρομοκρατικές και βίαιες ενέργειες.” Λοιπόν το “eventually radicalize” προς ενημέρωση του κ.Ελντίν αποδίδεται στην ελληνική γλώσσα ως “ενδεχομένως να ριζοσπαστικοποιήσει” και το “potential to result in terrorist violence”αποδίδεται ως “ δυνητικά να έχει ως αποτέλεσμα τη τρομοκρατική βία”. Ακόμα και αυτό που έγραψα όμως γίνεται εύκολα αντιληπτό στον καθένα ότι δεν αφορά το Σύλλογο Ελ Ραχμάν αλλά ενδεχομένως κάποιους προσήλυτους στο Σαλαφίστικο Ισλάμ. Δεν υπονόησα σε καμία περίπτωση ότι η ενδεχόμενη ριζοσπαστικοποίηση και καταφυγή στη τρομοκρατία θα αφορούσε τον ίδιο ή τα μέλη του Συλλόγου Ελ Ραχμάν, αλλά κάποιους προσήλυτους στο Σαλαφιστικό Ισλάμ που μπορεί να επηρεαστούν από το κήρυγμα της ριζοσπαστικής διαδικτυακής dawa.

Monday, August 1, 2011

Απάντηση στον κ.Άχμαντ Ελντίν, του Ανδρέα Μπανούτσου

Ο κ.Άχμαντ Ελντίν διαχειριστής της ιστοσελίδας islamforgreeks.org και Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ελ Ραχμάν έσπευσε πανικόβλητος να ασκήσει κριτική(1) στο άρθρο μου “Ριζοσπαστικό Ισλάμ: Μύθος ή Πραγματικότητα;”(2) μόλις 24 ώρες μετά τη δημοσίευση του στην ιστοσελίδα του RIMSE. Προς τι αυτή η σπουδή; Δεν είναι σίγουρος ο κ.Ελντίν για την απόλυτη αλήθεια του κηρύγματος του και σπεύδει να απαντήσει σε έναν ημιμαθή όπως με χαρακτήρισε; Είμαι ευτυχής που εγώ είμαι ημιμαθής και ακόμα πιο ευτυχής που ο κ.Ελντίν κατέχει την απόλυτη εξ αποκαλύψεως αλήθεια που του δίδαξε το Κοράνι και η Σούννα του Προφήτη Μωάμεθ.