PAGES

Wednesday, July 24, 2013

Fin de siècle: Λαθρομετανάστευση, οργανωμένη εγκληματικότητα και η εθνική ασφάλεια, του Ιωάννη Μιχαλέτου



Το "Μνημονιακό πλαίσιο ασφάλειας" αλά Ελληνικά

Η οικονομική κατάρρευση του προϋπολογισμού και τη οικονομίας της χώρας (επικείμενη), επιταχύνεται από την ανεξέλεγκτη έξοδο χρημάτων από τους λαθρομετανάστες προς τις πατρίδες του που υπολογίζεται σε 5 δις ετησίως. Άλλα 5 δις. χάνονται από το ασφαλιστικό σύστημα ετησίως και άλλα 5 από την μη είσπραξη ΦΠΑ από τους μικροπωλητές αλλά και τα πάμπολλα καταστήματα μεταναστών που λειτουργούν αυθαίρετα δίχως την παραμικρή άδεια. Επιπλέον πρέπει να συνυπολογιστούν οι δαπάνες υγείας , παιδείας και επιδομάτων που λαμβάνουν οι λαθρομετανάστες. 








Πρόσφατη περίπτωση ανέφερε ότι Ινδοί έκοβαν το δάκτυλο τους και με τη συνέργεια κυκλώματος δικηγόρων αποσπούσαν επιδόματα αναπηρίας από το Ελληνικό κράτος. Επίσης, μετανάστες από την Αφρική και την Ασία με περιπτώσεις ελονοσίας, φυματίωσης και ο πολλαπλασιασμός των κρουσμάτων ΕΙΤΖ στη χώρα, έχουν γονατίσει το δημόσιο σύστημα υγείας και εκτοξεύσει τις φαρμακευτικές δαπάνες. Υπολογισμοί του τέως υπουργού Λοβέρδου εκτιμούν αυτές τις δαπάνες στο 1 δις. ετησίως, ενώ ιατροί τις ανεβάζουν σε περίπου 2.5 Δις. Aρκεί να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια στην οποία η Ελλάδα "δεχόταν" την εφαρμογή του μνημονίου δόθηκαν 100.000 Ευρώ για την «ψυχολογική υποστήριξη των Αλβανών αθίγγανων που διαμένουν (παρανόμως) στο Βοτανικό»






Περαιτέρω αξίζει να σημειωθεί ότι η συντριπτική πλειονότητα των εισερχομένων μεταναστών είναι ανειδίκευτοι και ανεκπαίδευτοι χειρώνακτες άνδρες ηλικίας 18-40 ετών που δε φέρουν κατά βάση αναγκαίες εξειδικεύσεις για την άνοδο της παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας της οικονομίας. αντιθέτως Έλληνες ΠΟΥ ΚΑΤΈΧΟΥΝ ΑΥΤΆ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Διαρκώς ΔΙΑΡΡΈΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΌ και βαθμιαία το εργατικό δυναμικό της χώρας οπισθοχωρεί σε δυνατότητες που θα επιφέρουν την οικονομική ανάταση της χώρας. Τέλος λόγω του γεγονότος ότι οι μετανάστες αποδέχονται να εργάζονται με σαφέστατα μικρότερους μισθούς και με καθόλου ασφαλιστικές εισφορές σε σύγκριση με τους Έλληνες εργαζόμενους, έχουν ως απώτερη συνέπεια τη καθήλωση ή τη μείωση των εισοδημάτων των τελευταίων και τη πτώση του βιοτικού τους επιπέδου. Επειδή μάλιστα βάση του μισθολογικού κόστους σε κάθε σύγχρονη κοινωνία είναι ο ελάχιστος καταβαλλόμενος μισθός όπως ορίζεται από την εθνική σύμβαση, η συμβολή της μετανάστευσης είναι στην ουσία το "κατέβασμα" των μισθών όλων σχεδόν των εργαζομένων σε όποια μισθολογική κλίμακα και εάν ανήκουν κάτι το ποιο πρόκειται να διαπιστωθεί πολύ σύντομα λόγω της ύφεσης όπου οι εργοδότες σε συνδυασμό με την ανεργία και την Τρόικα θα απαιτήσουν πολύ μεγαλύτερες μειώσεις μισθών που κατά μέσο όρο θα φτάσουν το 30% των μισθών όλων των υπαλλήλων-στελεχών -εργατών που κινούνται μεταξύ 700-5.000 Ευρώ. Σε συνδυασμό με την "φορολογική λαίλαπα", αποτελεί τη τέλεια καταιγίδα κοινωνικών συγκρούσεων και αποσταθεροποίησης. 











Η αποσταθεροποίηση




Η Ελλάδα λόγω των μνημονικών πολιτικών και σε συνδυασμό με ορισμένες άλλες παραμέτρους, διατρέχει άμεσο κίνδυνο κοινωνικής αποσταθεροποίησης


Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που διευκολύνουν μία τέτοια εξέλιξη, σε συνδυασμό με την ανελέητη λιτότητα:




-Η γεωγραφική γειτνίαση της Ελλάδας με χώρες που «εξάγουν» ριζοσπαστικές ομάδες 


-Η παράνομη μετανάστευση και τα... «ανοιχτά» σύνορα σε συνδυασμό με πληθώρα "Ανοιχτών και πορτοκαλί οργανισμών"


-Η μη διαφαινόμενη έξοδο από την οικονομική κρίση (τουλάχιστον στο...ορατό μέλλον)


-Η αυξανόμενη κοινότητα εξτρεμιστών-Ισλαμιστών


-Τα υπάρχοντα εγχώρια τρομοκρατικά και εξτρεμιστικά δίκτυα 


-Η διαφθορά στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα σε επίπεδο όχι μόνο οικονομικής διαφθοράς, όσο σε αυτό της κοινωνικής εξαχρείωσης και της αρνησιπατρίας ως δομικού κοινωνικού στοιχείου.





Σε αυτό το σημείο είναι χαρακτηριστικό να αναφερθεί ότι περίπου το 80% των γιαφκών λαθραίου οπλισμού που έχει ανευρεθεί τη τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα, εντοπίστηκε στις περιφέρειες Ηπείρου, Δυτική-Κεντρικής Μακεδονίας και πέριξ του Νομού Αττικής (Βοιωτία-Φθιώτιδα-Εύβοια).  Ταυτόχρονα τα παραπάνω στοιχεία πρέπει να συνδυαστούν και να τύχουν της πρέπουσας ανάλυσης με το γεγονός ότι υπολογίζονται σε 30 δις ευρώ το χρόνο, τα έσοδα από εγκληματικές δραστηριότητες στην Ελλάδα, με ένα μεγάλο τμήμα από αυτά τα "μαύρα χρήματα" να ελέγχεται καθαρά από αλλοδαπές ομάδες, κάτι που αντιστοιχεί στο 15% περίπου του ΑΕΠ. 
Σε αντίθεση με τα όσα κατά καιρούς διαχέονται από ΜΜΕ, η σημερινή περίοδος στην Ελλάδα είναι (όπως είναι φυσικό εξάλλου) η "χρυσή εποχή" του οργανωμένου εγκλήματος, καθότι είναι το μόνο που εξασφαλίζει το απαραίτητο ρευστό για την αιμοδότηση της οικονομίας. Δυστυχώς η κατάσταση αυτή τείνει να παγιωθεί και οι οργανωμένες εγκληματικές δραστηριότητες θα αποτελέσουν τον τρίτο πυλώνα της εθνικής οικονομίας μετά το τουρισμό και τη ναυτιλία, μιας και η βιομηχανία, βιοτεχνία, εμπόριο, μεταφορές, κτηματαγορά, κατασκευές, λοιπές υπηρεσίες, ακόμα και η εγχώρια αγροτική παραγωγή πνέουν τα λοίσθια μαζί πλέον και με το διογκωμένο και χρεοκοπημένο δημόσιο τομέα. 










Μέσα-έξω



 Λόγω του ότι καταργήθηκαν πλέον οι ταξιδιωτικές θεωρήσεις μεταξύ ΕΕ και Αλβανίας-Σκοπίων γεγονός που μεταξύ των άλλων διευκολύνει την είσοδο-έξοδο εγκληματιών από αυτές τις χώρες προς την Ελλάδα, γεννώνται πολλά σοβαρά ερωτήματα προς τα που βαδίζει η πολιτική εσωτερικής ασφάλειας της χώρας και εάν είναι σε θέση με τα εργαλεία που διαθέτει, να αποτρέψει την περαιτέρω μεγέθυνση των εγκληματιών και τον εξοπλισμό τους, καθότι διαθέτουν τόσο τα κεφάλαια όσο και την ευκολία μετακινήσεων, προκειμένου να εξοπλιστούν κατά βούληση εν πολλοίς. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, που διαθέτουν τα τμήματα ελέγχου διαβατηρίων στα σύνορα της Ελλάδας με την Αλβανία και άλλες χώρες, έχουν τη δυνατότητα διενέργειας αναζήτησης των στοιχείων ενός προσώπου με βάση το όνομα και το επώνυμο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, αλλοδαποί υπήκοοι Αλβανίας, σε βάρος των οποίων εκκρεμούν διοικητικά ή άλλα μέτρα (καταχωρημένοι στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών/ΕΚΑΝΑ ή στο Σύστημα Πληροφοριών Σένγκεν/SIS) από τη χώρα μας ή από άλλο κράτος μέλος της ζώνης Σένγκεν, να προβαίνουν σκοπίμως στην αλλαγή του ονόματος ή του επωνύμου τους (τηρώντας τις σχετικές νόμιμες διαδικασίες στη χώρα τους) και να εφοδιάζονται με αλβανικά διαβατήρια νέου τύπου (βιομετρικά).

Εν συνεχεία, με τη χρήση των νέων διαβατηρίων που περιέχουν το αλλαγμένο όνομα, εισέρχονται στη χώρα μας από τα νομοθετημένα συνοριακά μας σημεία, αφού κατά την πληκτρολόγηση τους, στην «ειδική εφαρμογή» προκύπτει αρνητική καταχώρηση και έτσι πλέον διασφαλίζεται ελεύθερα και δίχως προβλήματα η είσοδος στη χώρα μας, όσο και σε άλλα κράτη μέλη του χώρου Σένγκεν. Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν τουλάχιστον 500 Αλβανοί σεσημασμένοι κακοποιοί που έχουν χρησιμοποιήσει αυτή τη μέθοδο, τουλάχιστον αυτή είναι η εκτίμηση των Ελληνικών ΜΜΕ που λαμβάνουν πληροφόρηση από τις Αρχές. Δυστυχώς η κατάσταση σε αυτό το τομέα είναι κατά πολύ χειρότερη και στο τέλος του παρόντος κειμένου, ακολουθεί ένα άρθρο του γράφοντος (στην Αγγλική) δημοσιευμένο το τέλος του 2011 σχετικά με τα "Αλβανικά βιομετρικά διαβατήρια".









Η μέθοδος



Σε εκθέσεις στα τέλη της δεκαετίας του '90 που τότε είχαν χαρακτηριστεί ως απόρρητες από οργανισμούς όπως το ΝΑΤΟ και μετέπειτα έτυχαν γνώσης και προβολής και από Ελληνικά ΜΜΕ, διαφαίνεται ξεκάθαρα η σημασία του εξοπλισμού από εξτρεμιστικές ομάδες οι οποίες μετέπειτα απειλούν τη συνοχή ενός κράτους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ενδεικτική είναι η τότε κατάσταση στην πρώην Γιουγκοσλαβία στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν...






• Ο ΟΥΤΣΕΚΑ (UCK) εξοπλιζόταν και υποστηριζόταν μέσω «σύνθετης υπερεθνικής τραπεζικής χρηματοδότησης» και ότι η απόκτηση όπλων και το δίκτυο μεταφοράς τους συνδέονται με διάφορες εγκληματικές ομάδες λαθρεμπόρων, από το εμπόριο ναρκωτικών, τη διακίνηση ναρκωτικών και πορνείας.




• Στην ίδια έκθεση καταγραφόταν έτσι πως η χρηματοδότηση του ΟΥΤΣΕΚΑ προέρχεται από ένα αποκεντρωμένο δίκτυο ανθρώπων που συνεισφέρουν από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και πιθανά τη Μέση Ανατολή.




• Χιλιάδες άτομα της αλβανικής διασποράς σε Δυτική Ευρώπη (κυρίως σε Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο και σκανδιναβικές χώρες) χρηματοδοτούσαν την αγορά όπλων και πολεμοφοδίων δίνοντας το 3% του εισοδήματός τους («φόρος ανεξαρτησίας»), από διακίνηση ναρκωτικών και πορνεία.




• Σύμφωνα με το ΝΑΤΟ η έδρα της διαχείρισης των οικονομικών της οργάνωσης βρισκόταν στην Ελβετία, αν και χρήματα μεταφέρονταν μέσω τραπεζών «οπουδήποτε»




• Το επικερδές λαθρεμπόριο ναρκωτικών και η εκτεταμένη ανάμειξη Αλβανών Κοσσοβάρων σε αυτό δείχνουν ότι αυτή η δραστηριότητα είναι μια σημαντική πηγή εισοδήματος.




• Διαπιστώνεται ανάμειξη της μαφίας στην Κροατία, η οποία αποτελείται από αυτονομιστές που μετανάστευσαν μαζικά από το Κόσσοβο το 1989-90 (π.χ. περίπτωση Αγκίμ Τσέκου πρώτου διοικητή του «αποστρατιωτικοποιημένου» ΟΥΤΣΕΚΑ). Σύμφωνα με το ΝΑΤΟ, αυτό το γκρουπ της μαφίας «ήλεγχε το εμπόριο ναρκωτικών στο Ζάγκρεμπ, την αλβανική μαφία, ενώ υποστήριζε οικονομικά τον ΟΥΤΣΕΚΑ».




• Τα λαθραία όπλα κατέφθαναν στο Κοσσυφοπέδιο κρυμμένα συχνά μέσα σε φορτία ανθρωπιστικής βοήθειας, σε τρόφιμα και αγαθά μακράς διαρκείας. Αναφέρονται μάλιστα και «ανθρωπιστικές» οργανώσεις ως διακινητές λαθραίων όπλων ακόμη και «ευυπόληπτες εμπορικές εταιρείες»




• Τα πιο περίπλοκα ελαφρά όπλα και ο εξοπλισμός του ΟΥΤΣΕΚΑ, όπως φορητά αντιαρματικά και αντιαεροπορικά όπλα, τα όπλα των ελεύθερων σκοπευτών, οι συσκευές νυκτός και ο επικοινωνιακός εξοπλισμός, αποκτούνται από τη διεθνή αγορά όπλων σε χώρες εντός και εκτός Ευρώπης, όπως Ελβετία, Ρουμανία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Τουρκία, Κύπρος, Κίνα, Ισραήλ, Ν. Αφρική, Βοσνία και Κροατία.




Η ανεξέλεγκτη εισαγωγή όπλων και η κατάληξη τους στα χέρια της μαφίας, αποτελεί για την Ελλάδα ζήτημα ύψιστης εσωτερικής ασφάλειας και οφείλεται να είναι εξαιρετικής σημασίας ζήτημα προς άμεση αντιμετώπιση από τις αρμόδιες Αρχές. 



Σημειωτέων ότι το ΝΑΤΟ σε νεώτερη απόρρητη έκθεση του το 2006 παραθέτει αναλυτικότατα και ειδικότερα για το Κόσοβο την ύψιστη εμπλοκή του στο διεθνές αλλά και περιφερειακό οργανωμένο έγκλημα, καθώς και την άμεση συνενοχή και καθοδήγηση όλης της τοπικής πολιτικής και οικονομικής ηγεσίας, η οποία με τη σειρά της διαπλέκεται με πανίσχυρα εγκληματικά δίκτυα από τη Λατινική Αμερική ως το Πακιστάν και από τη Σκανδιναβία έως την Αραβική Χερσόνησο.












Περί "επισκεπτών άνευ αδείας"




Η λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα, που στην ουσία πρόκειται για συστηματική εισβολή-εποικισμό με την ανοχή ή νωθρότητα τόσο των αρχών όσο και μεγάλης μερίδας πολιτών, πλέον με την σοβούσα οικονομική κρίση, καθίσταται βόμβα που ετοιμάζεται να εκραγεί και να προκαλέσει μείζονα εσωτερική αποσταθεροποίηση.




Υπολογίζεται ότι περίπου ότι:


-600.000 μετανάστες στην Ελλάδα είναι νόμιμοι (30% εκ των εργαζομένων αυτών να είναι ήδη άνεργοι σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΕΔ). Σ.Σ Διαρκώς μειώνεται ο αριθμός των μεταναστών με νόμιμα έγγραφα καθώς επαναπατρίζονται ή μεταναστεύουν σε άλλα κράτη. Υπολογίζεται ότι το 25% των Αλβανών στο Νομό Αττικής έφυγε, όπως και το 30% των Ρουμάνων στο σύνολο της χώρας και άνω του 70% των Πολωνών και Ουκρανών μεταναστών. 



-Η συντριπτική πλειονότητα των νομίμων και νομοταγών μεταναστών έχει μηνιαίο εισόδημα 600 - 1.200 ευρώ και είναι αυτοί που πλήττονται και θα πληγούν ακόμα περισσότερο από την πτώση της οικοδομής, της βιοτεχνικής παραγωγής και των μεταφορών. Το μέσο νοικοκυριό νομίμων μεταναστών έχει καταθέσεις στην Ελλάδα περί τα 10,000 Ευρώ ενώ το 80% δεν διαθέτουν δική τους στέγη.



Όσο αφορά τους λαθραίους, ο αριθμός είναι άγνωστος...και πολύ γενικά μπορεί να υπολογιστεί σε 500.000. Περί το 80% εξ'αυτών είναι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι, ουδείς διαθέτει ιδιόκτητη οικία, ελάχιστες αποταμιεύσεις και σαφέστατα χαμηλά ημερομίσθια που βαίνουν μειούμενα λόγω της κρίσης. 


Πάνω από το 70% των φυλακισμένων στις Ελληνικές φυλακές είναι αλλοδαποί, ενώ μπορεί να υπολογιστεί με σαφήνεια ότι το 70% της λεγόμενης "βαρείας εγκληματικότητας" (Ένοπλες ληστείες, ανθρωποκτονίες, βιασμοί, ναρκωτικά, τράφικινγκ) στην χώρα διαπράττεται από αλλοδαπούς. Το υπόλοιπο αυτού του είδους της εγκληματικότητας διαπράττεται από "ημεδαπούς" σε πλείστες των περιπτώσεων "Ρομά". 




Οι μάζες στη κυριολεξία λαθρομεταναστών δίχως εργασία, χρήματα, στέγη και μέλλον θα εκτινάξουν τούς δείκτες εγκληματικότητας και πιθανώς με στήριξη αλλότριων δυνάμεων (Βλ. Τουρκία), δύνανται να προβούν και σε ανατρεπτικές ενέργειες κατά του κράτους. Η εκτίμηση είναι ότι οι πρώτες σπίθες τέτοιων ενεργειών θα εκκινήσουν από τις φυλακές όπου ήδη τα αλλοδαπά κυκλώματα ελέγχουν πλέον το μεγαλύτερο μέρος των εκεί παρανόμων δραστηριοτήτων και όπου ήδη διαβιούν ως τρόφιμοι μερικοί εκ τω πλέων σκληρών αλλοδαπών κακοποιών με διασυνδέσεις βεβαίως και εκτός των φυλακών. Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφερθεί ότι ενώ υπάρχει πρόγραμμα εθελούσιου επαναπατρισμού των λαθρομεταναστών όπως και εγκλεισμού τους σε "τύποις στρατόπεδα", νέα κύματα καταφθάνουν με ρυθμό 100 άτομα την ημέρα από τη Τουρκία, κατά βάση Σύρων υπηκόων. Άρα εάν το Ελληνικό κράτος δεν καταφέρει να "τρέξει" τους ρυθμούς επαναπατρισμού το θέμα θα γιγαντώσει εκ νέου. Παραλλήλως η επιχείρηση "Ξένιος Ζέυς" που εκκινήθηκε με σχετική επιτυχία τον Αύγουστο του 2012 , από τις αρχές του 2013 βαίνει μειούμενη σε αποτελεσματικότητα ενώ από τον Μάιο, πλέον βρίσκεται σε τροχιά πλήρους εκφυλισμού, κάτι το ποίο είναι φυσικό λόγω κοπώσεως, έλλειψης κονδυλίων, αντιμέτρων των οργανωμένων δουλεμπορικών κυκλωμάτων κ.α. Συνεπώς αυξάνεται εκ νέου το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης σε συνδυασμό τόσο με τις διεθνείς συνθήκες, όσο και με τις εσωτερικές. 













Εκτιμήσεις




Λόγω της ταχύτητας που πλέον εκτυλίσσονται οι ιστορικές εξελίξεις και της δυναμικής που έχουν πάρει χρόνια προβλήματα ασφάλειας στην Ελλάδα είναι εκ των ων ουκ άνευ η λήψη κάποιων στοιχειωδών μέτρων προτού κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου.

Πρώτον, "κλείσιμο" των συνόρων με τεχνικά και ανθρώπινα μέσα, σε συνδυασμό με την εξάρθρωση των ντόπιων κυκλωμάτων δουλεμπόρων, την επιβολή κυρώσεων μέσω ΕΕ στη Τουρκία και τη συνεννόηση με τις χώρες αποστολής των λαθρομεταναστών. Παράλληλα απελάσεις μέσω πτήσεων και τακτικών δρομολογίων με την παροχή ενδεχομένως ορισμένων κινήτρων. Διαφήμιση όλων των παραπάνω στην παγκόσμια κοινή γνώμη ώστε η Ελλάδα να μην παραμένει ως "εύκολη χώρα" για είσοδο. Σύμπραξη με λοιπές χώρες της ΕΕ  σε επίπεδο Αρχών Ασφαλείας εν είδη "Ομάδων εργασίας". 

Όλα τα παραπάνω έχουν διατυπωθεί και εν μέρει εφαρμοστεί κατά το παρελθόν, η συνέπεια και η συνέχεια με την οποία υλοποιούνται είναι το σημαντικό. 




Άμεση και αποτελεσματική εξάρθρωση των συμμοριών που διακινούν οπλισμό στη χώρα και επιβολή σοβαρών ποινικών και οικονομικών κυρώσεων σε οποιονδήποτε εμπλέκεται σε τέτοιου είδους λαθρεμπόριο στην Ελλάδα. Τη σημερινή εποχή ο συνδυασμός ποινικών διώξεων και οικονομικών είναι ο μόνος που μπορεί να χτυπήσει τη Μαφία. Επιπλέον τα κατασχεθέντα από το οργανωμένο έγκλημα κεφάλαια, να καταλήγουν τουλάχιστον εν μέρει και στις τοπικές κοινωνίες που πλήττονται από αυτό (όπως ήδη γίνεται στην Ιταλία, Σερβία, Βέλγιο κ.α), ώστε να δίνεται σοβαρό κίνητρο στις τοπικές κοινωνίες για να καταπολεμούν σε συνεργασία με τις κεντρικές Αρχές τέτοιου είδους φαινόμενα.





Αντιμετώπιση της Τουρκικής "ασύμβατης" απειλής με ανάλογα αντίμετρα, ώστε να επέλθει η αναγκαία ισορροπία. Σε ότι αφορά τον Βαλκανικό χώρο, συμφέρει την Ελλάδα η "πολυφωνία" και η εμπλοκή πολλαπλών διεθνών παραγόντων με αντικρουόμενα συμφέροντα ώστε να διατηρείτε μια ισορροπία δυνάμεων και να μη δημιουργηθεί ποτέ ισχυρή δύναμη Βορείως των συνόρων μας. Άρα οι όποιες ενέργειες μπορούν να έχουν ως στόχο τον πολιτικό πλουραλισμό και όχι την υπαγωγή των Βαλκανίων σε μονοπολικά σχήματα ασφάλειας και τους συναφείς διεθνείς οργανισμούς. Αυτό θα ήταν η ταφόπλακα της όποια Ελληνικής "επιρροής" στην περιοχή. 



Αντιμετώπιση του μείζονος ζητήματος των εκρηκτικών καταστάσεων που έχουν δημιουργηθεί στα Ελληνικά σωφρονιστικά ιδρύματα, μέσω μετατάξεων υπαλλήλων που βρίσκονται σε "κινητικότητα" για την πλήρωση κενών θέσεων, όπως και τη δημιουργία φυλακών υψίστης ασφαλείας για ειδικές περιπτώσεις κρατουμένων.



Οι παραπάνω εκτιμήσεις αφορούν βέβαια ένα μικρό μέρος μόνο των θεμάτων που αφορούν τους άμεσους κινδύνους για την ασφάλεια στην Ελλάδα και για το άμεσο μέλλον. Πρωτίστως χρειάζεται η συνειδητοποίηση καθολικά εκ μέρους της "κοινής γνώμης", ότι όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν το αντίστοιχο τίμημα και σε ότι αφορά την ασφάλεια, την ελευθερία και την ευημερία της χώρας, έχει έρθει πλέον το πλήρωμα του χρόνου για μια σειρά πολύ σημαντικών αποφάσεων εκ μέρους όλων. 



Η οικονομία της χώρας έχει πάρει πλέον μη-αναστρέψιμη πορεία και είτε το μνημόνιο παραμείνει ως έχει, είτε η χώρα οδηγηθεί στη Δραχμή είτε υπάρξει αναδιαπραγμάτευση των όρων που έχουν επιβληθεί στη χώρα τα τελευταία 3 έτη -  η κατάσταση και σε θέματα ασφάλειας θα επιδεινωθεί, εκτός εάν υπάρξει σοβαρή δέσμευση για διαφύλαξη της έννομης τάξης στη χώρα.  













ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ


ΑΛΒΑΝΙΚΆ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΆ ΔΙΑΒΑΤΉΡΙΑ (11/12/2012)







Exclusive report by Gjergj Thanasi: Albanian biometric passports & Links to International Terrorist Rings


Edited by Ioannis Michaletos 10 Dec 2011 


In the following exclusive investigative report, the acclaimed journalist from Tirana-Albania, Gjergj Thanasi outlines the serious security issues relating to the Albanian biometric passport system and the links with international organized crime and terrorist rings and with the Iranian intelligence establishment especially. 

The equipment of the Albanians with biometric identity cards and passports was a must in order to have Albanians travelling in European Union countries without visa restriction. The removal of travel restriction was a kind of a European gift to Albanians on the eve of Christmas 2010.Such passports are highly reliable and a tough barrier to criminals and terrorists penetrating Europe under false names. The system is really false proof. The only way to evade the system is to collude with the Albanian authorities issuing the passports, thus stealing the identity of somebody else.

Unfortunately this is precisely what happened in Albania. Almost from the very beginning Albanian emigration police as well as several European border police controls detected individuals equipped with regular Albanian biometric passports having ‘borrowed” the identity of somebody else. Judging by the covering of the Albanian media such falsified biometric passports are almost a daily occurrence.

The bearers of falsified Albanian passports range from ethnic Albanians citizens of the Republic of Kosovο (they still need a visa to travel to Europe), to Albanians being under expulsion or travel bans in European countries. The new identity help them to travel and stay in Europe up to 90 days in succession without any difficulty. There are cases when even convicted criminals, or wanted individuals (Albanian citizens) are equipped with a biometric passport with a new identity, thus evading justice and facilitating their criminal activity in Europe as well as in Albania. Only casual finger prints checks by one or another European law enforcing agency has resulted in pin pointing individuals with a criminal record or even wanted persons having a new identity. Albanian media like the newspaper Investigimi (an article by Durim Sula) and Durres Bulevard(an article by Dr. Idriz Tafa) have also made public of evidence that terrorists from Yemen and elements of Iranian Revolutionary Guard, the so called Quds Force are in possession of  Albanian biometric passports with typical Albanian names and surnames.



Mr. Armand Teliti the Director General of the Albanian General Register Office during a session of the security sub comity of the Albanian Parliament answering the questions of MP Gazmend Oketa  (wright wing) and MP Gamir Bizhga (left wing) admitted that Albanian authorities have detected over 500 cases of biometric passports issued to persons with a “borrowed”  identity. The Albanian media has directly accused Mr. Teliti of being part of the system issuing such problematic passports .Up to now  only the bearers of such passports have been detained by the emigration police. In a couple of cases the civil servants of remote villages register offices and employees of Aleat-Safran concessionary company have also been arrested. Such cases are under trial or have received short term prison sentences as well as fines according to Albania law.

Nobody but the gang issuing the false passports knows the exact number and identity of the bearers of such false biometric passports. According to the newspaper Investigimi American security specialists are actively collaborating with Albanian Secrete Service SHIK to identify Iranian citizens equipped with Albanian biometric passports. The newspaper quoting Albanian Secret Service sources links the murder and the burning of the body of Isa Copa a high ranking officer of Albanian Secret Service (late  October 2011 in the outskirts of Durres the main port of Albania)with the affair of the Iranian citizens equipped with Albanian biometric passports and bearing Albanian names and surnames.

This is not the first scandal concerning Albanian passports. In 2002 the deputy minister of the interiors Bujar Himci and col. Veli Myftari Director General of the Albania Police force were arrested for funds embezzlement amounting to four million USD concerning the issuing of the Albanian passports. They landed in prison after the official complaint of Euroget an American company which was unlawfully prevented from bidding for the production of the Albanian passports. The claim of this company was strongly supported by the Charles Levesque the then economic officer of the Us Embassy in Tirana.

It is obvious, in this case top civil servants ended in prison only for funds embezzlement, while now we have serious allegation of collusion with terrorists and yet only small fry is facing justice.














Επίσης χρήσιμο ανάγνωσμα και το ακόλουθο από τις 19/12/2011




Passport falsification, Nishani faces Opposition






For the visa liberalization anniversary, the Interior Minister, Bujar Nishani, was called in a hearing session by the Parliamentary Commission of Integration. 

Based on a FRONTEX report, the EU agency for border protection, the Chairman of this Commission, Ditmir Bushati, declared that the Albanians are the second people in the world who mostly travel with falsified documents.

“Naturally, I don’t feel good that Albania is ranked second in the FRONTEX report, right after Ukraine”, Bushati declared. 

The Interior Minister declared that these Albanians use foreign falsified documents, not those used by the Albanian state.

“This is a report for the Albanians that have traveled for years in EU, people who have been living in Italy and Greece for the last 20 years”, Nishani declared.

Another opposition MP, Taulant Balla, declared that the prosecution is investigating groups that falsify these identification documents for 5000 EUR. 

Balla declared that the opposition had asked the Police to be part of the applicants’ identification, something that the Interior Minister made with an internal order on November 2011.

“The exclusion of the state police from the biometric passport production process has increased the risks for putting the passports in dangerous hands”, Balla declared.

Nishani did not deny that there have been passport production company employees who were involved in corruption.

“They have been involved in criminal activity, giving fake data for some citizens and making this way a falsified document”, Nishani declared.

The opposition MPs launched accusations for impunity and corruption, which spurred arguments before the end of the session.

“We will have difficulties for as long that we have problems that we must address to. We have been facing these problems since 2005”, Nishani told the MPs.

To the request of the Socialist MP for cooperating in resolving the blood feud phenomenon, the Interior Minister declared that some individuals and associations have exaggerated the figures, in order to profit from projects, although he admitted that the phenomenon was present.